Ja tenim les Festes a tocar i no volem que us atrapi el tren!
Que no us passi allò de què ostres, ja és Nadal i jo amb aquesta cara d'estrés i de cansada... :(
Però, què fem per fer millor cara? La opció de fer vacances relaxants abans i dormir el què toca per molts i moltes no és possible, així que mirarem de fer bona cara per una altra via...
Cuidant la cara, mimant la nostra pell per semblar estrelles de cine aquestes festes.
Començem per la rutina de higiene i bellesa, preparem la nostra pell a diari.
1. Neteja, el més bàsic
Si si, començarem per el més bàsic, que molts i moltes no feu correctament, una bona neteja, matí i nit, si no fem això ja podem plegar, no cal que continuem.
La pell necessita que li eliminem les restes del maquillatge i de la contaminació cada nit, que quan anem a dormir estigui neta. Cada nit la nostra pell treballa per renovar-se, expulsa cèl.lules mortes, elimina greix i neteja els porus. Si la pell no està neta, la feina que ha de fer a la nit no la pot fer bé i a les impureses del dia s'acumulen les de la nit i això fa que la pell es vegi apagada, desmillorada i surtin grans i imperfeccions. Dia a dia anem fent més mala cara.
Hem de tenir en compte que la neteja ha de ser adecuada al nostre tipus de pell, no tot s'hi val. Per una pell seca serà millor fer servir una llet netejadora que retirarem amb un cotó i en canvi per una pell mixta grassa un sabó tipus gel que retirarem amb aigua anirà millor.
Hi ha la opció de les solucions micel.lars que són molt pràctiques i efectives en quant a neteja i n'hi ha per tots els tipus de pell, seca, mixe, sensible... Les de Bioderma són les que escollim nosaltres.
2. Sèrum, cap a capes profundes
Següent pas, amb la cara neta aplicarem el sèrum, ho farem matí i nit.
El sèrum és un complement que porta actius molt potents i per la seva formulació permet que arribin a capes profundes i actuar més des de dins. Podem fer servir un sèrum hidratant, un antioxidant, un reafirmant. triarem el què s'ajusti més al què ens preocupa per la nostra pell.
Una bona elecció per aquestes festes és el nou Bee Radiant d'Apivita, unifica el tó de la nostra pell, difuminant les taques i aportant lluminositat a la nostra pell. Compte amb les pells sensibles, pot causar irritació.
3. Contorn d'ulls
El contorn d'ulls és molt delicat, és una zona molt mòbil (igual que el contorn de llavis) i amb la pell molt fina, per això necessita cremes especifiques pel contorn d'ulls.
Si fem servir la mateixa crema que la que fem servir per la cara correm el risc de saturar aquesta pell tant fina i obtenir l'efecte contrari al que estem buscant, un contorn més fatigat, amb més bosses i més arruguetes.
4. Crema de tractament habitual
És a dir la crema que fas servir habitualment, la hidratant, la antiarrugues, la antiflacidesa, la que sigui més indicada per l'objectiu que busques. I sempre la més indicada per al teu tipus de pell
5. Protecció solar
És un pas bàsic com la neteja però com a últim pas de la rutina de higiene abans de maquillar-nos o sortir al carrer si no ens maquillem.
El sol surt cada dia, encara que no el veiem i danya la nostra pell.
La primera causa de envelliment prematur és la exposició al sol sense protecció solar, el sol és molt bó però fa molt malbé la nostra pell i per això ens hem d'aplicar el protector solar TOT L'ANY.
N'hi ha molts tipus, amb textures més fluides, com a base de maquillatge, per fer esport,... No surtis al carrer sense protegir bé la teva pell
Això és el què hauríem de fer normalment, ara anem a per una pell de cine.
Unes setmanes abans exfoliarem i netejarem la pell amb profunditat.
Exfoliació suau per eliminar millor les cèl.lules mortes i una mascareta de neteja com d'argila verda per fer una neteja més profunda. Ho podem fer cada 15 dies.
Com apliquem exfoliants i mascaretes?
L'exfoliació rasca, i les cremes o mascaretes exfoliants estan preparades per això o sigui que no cal fregar enèrgicament ja que si freguem massa fort podem fer-nos mal i irritar la pell.
La mascareta la aplicarem en quantitat suficient per fer una capa groixudeta sobre la pell, i la deixarem entre 10-15 minutets seguns el tipus de mascareta. Després la retirarem amb aigua tèbia abundant.
El dia abans, triarem una mascareta més glam, il.luminadora, antiarrugues, relaxant, ... podem triar el què més ens convingui.
Entre les d'Apivita podreu trobar la més indicada, n'hi ha una amplia gamma per poder escollir.
Tant mascareta com exfoliació es fan amb la pell neta, ja que volem que actuïn en profunditat no que perdin el temps eliminant les impureses del dia a dia.
Arriba el dia en qüestió, el toc final son les ampolletes flash, unes ampolletes de vit C que es posen abans de posar el sèrum, és a dir un cop acabem de netejar la pell.
Aquestes ampolletes aporten una dosi de vit C elevada i amb una formulació que fa que arribi a capes més profundes de la pell i per tant il.luminen la pell, difumina les arrugues, tindrem una pell radiant. Les podeu guardar a la nevera i així hi sumareu l'efecte descongestiu quan us les poseu. També podeu barrejar el sobrant amb la crema de cara o el maquillatge que us aplicareu després, així el maquillatge dura més i té un acabat més bonic.
L'aigua termal també us pot servir per fer ombres d'ulls més cremoses i amb un toc diferent, humitegeu el pinzell amb aigua termal abans d'agafer l'ombra d'ulls, obtindreu una ombra cremosa i obtindreu una sensació d'ulls més lluents.
Ara ja només falta la pràctica, escollir les cremes i sèrums que més s’adeqüin a la teva pell, i els tons i colors que més t’afavoreixin.
A la farmàcia us podem ajudar, amb el nostre servei de Dermoanàlisi Personalitzat i amb les marques de maquillatge i de dermofarmàcia de qualitat trobarem els productes més indicats per tu i la teva pell.
No dubtis en consultar-nos.